Administrative medarbejdere til Ankestyrelsen i Aalborg

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du evnerne og lysten til at være del af en stor administrationsenhed, hvor vi arbejder i teams? Trives du med alsidige opgaver og med at have service og produktion i fokus. Og vil du bidrage til høj trivsel og arbejdsglæde? Så er du måske en af vores nye administrative medarbejdere.

I Ankestyrelsen behandler vi hvert år omkring 50.000 klagesager, der bl.a. handler om børn og familier, beskæftigelse, arbejdsskader og støtte til enlige, ældre og handicappede. Vores kerneopgave har stor betydning for menneskers liv; det er derfor vigtigt, at vi leverer afgørelser af høj kvalitet inden for rette tid.

Om jobbet

Som medarbejder i Administrationen kan dine opgaver være at:

  • oprette sager og journalisere post i vores it-systemer
  • sørge for indledende sagsbehandling fx at indhente manglende akter og afklare spørgsmål om fuldmagt
  • håndtere anmodninger om aktindsigt
  • besvare opkald i vores Infocenter
Hos os får du alsidige opgaver, et attraktivt arbejdsmiljø og et grundigt oplæringsforløb i forbindelse med ansættelsen. Derudover får du en bred viden om samfundsforhold og offentlig administration.

Din profil

Vi lægger vægt på, at du:

  • har en kontoruddannelse eller tilsvarende erhvervserfaring
  • har en stor arbejdskapacitet og kan mestre stor sagsproduktion
  • kan arbejde struktureret med sans for detaljerne
  • er fleksibel og indstillet på rokering til andre teams og opgaver efter behov
  • evner at arbejde i storrumskontor med et højt aktivitetsniveau omkring dig
  • trives med forandringer og med at arbejde i it-systemer
  • er god til at kommunikere med borgere og professionelle parter
  • er lærenem og kan holde hovedet koldt, også når det går stærkt
  • bidrager til at opretholde en god trivsel og et godt arbejdsmiljø
Det er en fordel, men ikke et krav, at du har erfaring med journalisering, sagsproduktion og lettere sagsbehandling. Vi ser også gerne, at du har erfaring med telefonbetjening.

Om Administrationen

Administrationen er en stor enhed på 80 medarbejdere med mange forskellige opgaver. Vi opretter sager og journaliserer al post til styrelsen. Vores Infocenter besvarer opkald fra borgere, kommuner og advokater. Vores mødebooking sørger for, at sagerne bliver sat på møder og sendt til de beskikkede medlemmer, der skal deltage i sagens afgørelse. Derudover besvarer vi også anmodninger om aktindsigt, håndterer sager om klagefrist og klargør sager til de juridiske sagsbehandlere ved at indhente dokumenter fra kommunen eller andre myndigheder. Vi har også retssagsopgaver, hvor vi har kontakten med domstolene i de retssager, som Ankestyrelsen fører i retten. Endelig har vi en kursusadministration, der varetager de praktiske forhold omkring Ankestyrelsens kursusvirksomhed, og vi har serviceenheder i både København og Aalborg.

Vi sidder i storrumskontorer og arbejder i teams. Det er vigtigt for os, at vores medarbejdere har brede kompetencer og kan hjælpe til med opgaver i flere teams og trives med udvikling. Vi samarbejder tæt med de juridiske fagkontorer.

Det praktiske

Ankestyrelsen har adresser i København og Aalborg. Som vores kollega i Administrationen vil din arbejdsplads være på Nytorv 7 i Aalborg.

Ansættelsesområdet er Social-, Bolig- og Ældreministeriet med de til enhver tid tilhørende institutioner.

Du bliver ansat som kontorfunktionær efter fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer – Det statslige område (OAO-S) samt organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK).

Der er mulighed for både tidsbegrænset og varig ansættelse.

Vi ser gerne, at du kan tiltræde den 1. november 2023.

Vil du vide mere om os eller stillingen?

Du er meget velkommen til at kontakte administrationschef Rikke Søgaard Sørensen på 61 89 75 24 eller souschef Maya Appel på 61 89 76 09.

Du kan også læse om Ankestyrelsen, vores sagsområder og strategi på www.ast.dk.

Vil du være vores kollega?

Så glæder vi os til at modtage din ansøgning med CV, eksamensbevis og øvrige relevante dokumenter senest den 28. august 2023. Vi forventer at holde samtaler i uge 36.

Du skal søge stillingen via linket her i opslaget.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Ankestyrelsen Aalborg, Nytorv 7, 9000 Aalborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 28-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=171449&DepartmentId=6085&MediaId=338&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5890458

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet