Dedikeret og ambitiøs personalekonsulent søges til JKS i Aalborg

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Til en nyoprettet stilling søger vi en struktureret og dedikeret kollega, som dagligt brænder for at give vores kunder og kandidater den bedste service og oplevelse. Du er positiv af natur og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du effektivt kan prioritere - og derved hurtigt skabe overblik over opgaver og deadlines.

Din primære opgave vil være servicering af en af vores helt store kunder i området. Derudover vil du også skulle servicere resten vores kundeportefølje i området. Her vil du blive ansvarlig for at finde de helt rette kandidater til kunderne, og i denne proces vil dine arbejdsopgaver bl.a. indeholde:
• Screene kandidater og afholde personlige samtaler
• Matche kandidater med vores kunder med henblik på både vikariater og rekrutteringer
• Besvare telefonopkald og mails fra kunder, kandidater, vikarer og kolleger
• Udarbejdelse af kandidatpræsentationer og referencetagning
• Skrive stillingsopslag, og videreformidle disse på forskellige SoMe og jobportaler
• Deltage i kunde- og salgsarrangementer
• Sikre at gældende GDPR-regler overholdes
• Sikre korrekt webtimeregistrering samt kundegodkendelse

Din arbejdstid vil være 08:00-16:00 mandag til torsdag og 08:00-15.30 om fredagen. Stillingen er en 37 timers stilling, men der skal forventes fleksibilitet i travle perioder.

Hvem er du?
Du må rigtig gerne komme fra branchen. Ellers vil det være vigtigt, at du enten har stor erfaring fra proces- eller industrivirksomhed eller er nysgerrig på og har lyst til at dygtiggøre dig inden for feltet proces og industri.

Du skal kunne arbejde med mange bolde i luften i højt tempo uden at tabe fokus, da vi i perioder har rigtig mange telefonopkald og opgaver, der skal lukkes asap.

Vigtigst af alt er, at du har en empatisk tilgang til mennesker, har gode kommunikative evner og derigennem kan føre en saglig dialog med både kolleger, kunder og kandidater.

Som person byder du ind med positivitet og godt humør. Du er udadvendt, dedikeret, struktureret og har en naturlig autoritet i din personlighed. Du er en holdspiller og sætter en ære i at spille dine kolleger gode, men du besidder også evnen til at kunne arbejde selvstændigt og kan træffe fornuftige beslutninger i en travl hverdag.

Dine kvalifikationer:
• Du har gerne erfaring fra en lignende stilling
• Du er serviceminded, imødekommende og engageret
• Du har et højt energiniveau med det rette drive
• Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans
• Du trives med at arbejde selvstændigt under ansvar
• Du er omstillingsparat og kan bevare overblikket, også når tingene går rigtig stærk
• Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale
• Du kan fremvise straffeattest
• Du har kørekort B og bil

Vi tilbyder
Kan du nikke genkendende til ovenstående, så har du mulighed for at blive en del af vores fantastiske team på vores lokalkontor i Aalborg og derved komme til at arbejde i Danmarks største vikar- og rekrutteringsbureau med 41 afdelinger fordelt over hele landet.

Du vil blive en del af et stærkt sammentømret team med en høj arbejdsmoral, hvor god energi og godt humør vægtes utrolig højt. Du samarbejder og sparrer dagligt med dine kolleger på kontoret i Aalborg samt med kollegaer på vores øvrige lokalkontorer.

Vi tilbyder et af landets største og stærkeste netværk.

Årligt tilbyder vi intern konsulentuddannelse til udvikling og dygtiggørelse af dine kompetencer.

Vi tilbyder en lønpakke, der tager udgangspunkt i dine kvalifikationer samt pension, sundheds- og tandforsikring, frokost- og frugtordning.

Ansøgning
Lyder ovenstående som en stilling for dig, så send din ansøgning via Søg stillingen nedenfor.

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, hvorfor vi løbende indkalder til samtaler. Dog venter vi gerne på den helt rette kandidat. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail.

Har du nogle spørgsmål til stillingen, er du altid velkommen til at kontakte afdelingschef Thomas Kindberg på tlf. +45 61 20 08 31 eller HR-chef Kasper Reinhold på +45 61 63 07 35.

Grundet sommeren kan der være længere behandlingstid på ansøgninger.



En del af dansk erhvervsliv siden 1995
JKS er Danmarks største vikar- og rekrutteringsbureau og vi beskæftiger hver dag mere end 3.000 vikarmedarbejdere hos vores kunder i hele landet.

JKS startede i Hvide Sande i 1995, da der i forbindelse med nedlukningen af et lokalt skibsbyggeri var ledige hænder, der skulle i arbejde. Hovedkontoret ligger i dag i Ringkøbing, og har fået selskab af 37 lokale kontorer fordelt i hele Danmark. Herudover har vi også 5 kontorer i Norge og Sverige samt et enkelt i Rumænien. Vi har siden starten været på danske hænder og er fortsat 100 % danskejet.

JKS består i dag, udover mange tusinde vikarer, af 195 dedikerede medarbejdere, der hver dag møder ind for at hjælpe jobsøgende i arbejde og styrke vores kunders konkurrencekraft gennem fleksible og effektive bemandingsløsninger. Årligt håndterer vi mere end 36.000 vikaransøgninger, hvoraf mere end 20.000 er dedikerede vikarer hos os.

Udover fleksible vikarløsninger hos JKS, hjælper vi også vores kunder med skræddersyede løsninger gennem de specialiserede brands Career A/S (rekruttering, onboarding og outplacement), Professionals A/S (IT-, ingeniør og økonomispecialister på freelance-basis) samt Assistance A/S (køkken- og kantinebemanding).


INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

JKS a/s, Aalborg, Hobrovej 505 1.tv, 9200 Aalborg SV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1601&ProjectId=153613&DepartmentId=19015&MediaId=4619&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5851659

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet