BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Så er det dig vi søger som vores nye kollega i Enghuset.
Enghuset søger social- og sundhedsassistent med start senest 1/1 2024 da vi skal modtage ny borger med øget støttebehov. Du vil blive en del af hele Enghuset og stillingerne er ikke afgrænset omkring denne specifikke borger.
Enghuset er et botilbud til 36 voksne mennesker med psykiatriske, somatiske og sociale udfordringer, vi arbejder under jf. ABL § 105 og støtten ydes fra servicelovens § 85 og sundhedsloven.
Vi har både pleje- og sundhedskrævende opgaver og du bliver derfor en del af en meget tværfaglig personalegruppe, som alle er sundheds- og/eller socialfagligt uddannede; enten sygeplejersker, ergoterapeuter, pædagoger eller social og sundhedsassistenter. Nogle af os har flere års erfaring og andre er nyuddannede. Vi vejleder og uddanner også social- og sundhedsassistentelever, sygeplejestuderende, pædagogstuderende og har som noget nyt i år haft psykologistuderende.
Vi arbejder i gennemsnit hver tredje weekend og i blandede vagter. Der er mulighed for 12 timers vagter i weekenden.
Vi er organiseret i 3 teams og værdsætter og nyder et godt arbejdsmiljø. Vi har en spændende og attraktiv arbejdsplads med en høj faglighed som vi løbende udvikler, fx gennem refleksioner, supervisioner og uddannelse. Vi fokuserer på borgerens udvikling af selvstændighed samt mentale og fysiske sundhed.
Dine primære opgaver vil være:
- At tilbyde hver borger de bedste muligheder for at leve en selvstændig og uafhængig tilværelse
- At fortsætte et godt samarbejde med eksterne samarbejdspartnere - det kan være egen læge, regionale tilbud, visitationen eller andre interne / eksterne samarbejdspartnere.
Du skal:
- Dokumentere social- og/eller sundhedsfaglig (med lyst til at beherske begge)
- Arbejde på at udligne social ulighed og ulighed i sundhed.
- Arbejde konfliktforebyggende og deeskalerende
- Sætte din faglighed i spil
- Bidrage til udviklingen af det tværfaglige samarbejde i Enghuset.
- Deltage i den faglig sparring og supervision
Du er:
- Ansvarsbevidst
- God til at samarbejde tværfagligt
- Ansvarsfuld
- I stand til at handle på idéer
- Selvstændig i opgaveløsningen
- Tydeligt kommunikerende
- Uddannet social-og sundhedsassistent – gerne med socialpsykiatrisk eller psykiatrisk erfaring, men det er ikke et krav
Vi kan tilbyde en arbejdsplads hvor:
- Du får mulighed for at udvikle dine personlige og faglige kompetencer
- Du får indflydelse og ansvar
- Vi søger udvikling og prøver idéer af.
- Vi vægter trivsel og arbejdsglæde højt.
Arbejdsstedets adresse:
Roden 1, 9260 Gistrup
Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte leder Uffe Skals Ladefoged på tlf. 2520 6012 eller assisterende leder Louise Aachmann på tlf. 3199 6018.
Ansøgningsfrist: 6/11 2023
Løn og ansættelsesvilkår
Efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.
Forud for endelig ansættelse indhentes der straffeattest og referencer.
Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.
Aalborg Kommunes Voksensocialafdeling
Vores DNA – en del af noget større
I Voksensocialafdelingen vil vi være pionerer i faglig særklasse. Vi sætter mennesket først, og sammen styrker vi den enkeltes potentiale. Det er denne spændende organisatoriske virkelighed, du får mulighed for at blive en del af.
Vi har en stærk kultur, der omfavner et lige så stærkt menneskesyn. Vi tror på, at alle mennesker er forskellige og derfor har unikke måder at være betydningsfulde på. Det gælder både de mennesker, vi er her for, og de mennesker vi er her sammen med. Som en del af forvaltningen Job og Velfærd har vi en hel central rolle i at sikre vækst, fælleskab og velfærd i Aalborg Kommune.
Læs mere om vores organisation, og hvad vi står på her:
- Nye Fælles Veje – vores strategi på det specialiserede område
- Med mennesker i fokus - Voksenafdelingens vision, kerneopgave og resultatmål
- Vi udvikler os sammen - Aalborg Kommunes grundfortælling og DNA
- Aalborg Kommunes ledelsespolitik
- 4 for fællesskabet – Aalborg Kommunes personalepolitik
I Aalborg Kommune tror vi på, at mangfoldighed skaber værdi, og vi bruger det potentiale, der ligger i forskelligheden til at løse vores kerneopgave endnu bedre. Vi behandler alle vores medarbejdere ligeværdigt, og opfordrer alle til at søge stillingen – uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold.
Vores arbejdsplads – kom med på en fantastisk rejse
Som medarbejder i Aalborg Kommune bliver du en del af et stærkt fællesskab, der tæller 16.000 kollegaer og som hver dag udvikler sig sammen for at skabe de bedste resultater for borgere, virksomheder og foreninger.
Vores kommune – i rivende udvikling
Aalborg vokser hvert år med flere end 1000 nye indbyggere og takket være et handlekraftigt fællesskab, der gør tingene sammen, er der de sidste årtier blevet skabt tusinder af nye arbejds- og studiepladser samt et rigt kultur- og fritidsliv.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Aalborg Kommune, Roden 1, 9260 Gistrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 06-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5925225