Erfaren projektleder søges til forberedelserne til Nyt Aalborg Universitetshospital i Service & Rengøring

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Service & Rengøring står over for en stor koordinationsopgave, når alle 170.000 m2 i det nye supersygehus i Hospitalsbyen, skal rengøres og stå klar til, at alle hospitalets afdelinger kan påbegynde forberedelses- og indflytningsfaserne. Opgaven er helt afgørende for, at Aalborg Universitetshospital får en smidig flytteproces, hvor Service & Rengørings ydelser bliver leveret til rette tid og kvalitet. Vi har derfor brug for en erfaren projektleder til at binde ender sammen i en organisatorisk kompleks opgave, skabe fremdrift, sikre struktur og at deadlines overholdes. Lyder det som dig og har du mod på en historisk stor forandringsopgave inden for hospitalsvæsenet, så er det dig, vi søger!

Service & Rengøring er en tværgående afdeling på Aalborg Universitetshospital og har ansvar for at koordinere den rette rengøringsydelse og klargøre alle bygninger til de forskellige forberedelsesfaser frem til indflytning i Nyt Aalborg Universitetshospital i Aalborg Øst og de efterfølgende flyttefaser. Det er en kompleks koordineringsopgave, hvor mange aktører er involveret internt fra Service & Rengøring og eksternt til den øvrige organisation fra Byggeri og Ejendomme, Klar til NAU-kontoret, teknisk afdeling og hospitalets øvrige afdelinger. I Service & Rengøring har vi sammen med Klar til NAU-kontoret defineret hvilke typer af rengøringsydelse, der skal leveres i hvilke faser og nu kræver opgaven projektledelse til at koordinere, at der leveres de rette ydelser på rette tid og sikre sammenhæng på tværs af aktører internt og eksternt. I afdelingen ved vi, hvor omfattende en koordinationsopgave, det er, når der ombygges på eksisterende hospitalsmatrikler eller fra Medicinerhusets åbning i 2005 og med det nye supersygehus bliver opgaven mange gange mere kompleks og vi navigerer i ukendt farvand under stor politisk bevågenhed.

Vi tilbyder dig et job, hvor du får en helt afgørende rolle i at Aalborg Universitetshospital bliver klar til at flytte i nye rammer, spændende og udfordrende arbejdsopgaver og muligheden for at sætte dit aftryk.

Dine arbejdsopgaver
Som projektleder vil du være Service & Rengørings primære kontaktperson og tovholder i interne og tværgående aktiviteter i Hospitalsbyen, relateret til rengøringsydelsen og den samlede flytteproces på Aalborg UH.

Tværgående arbejdsopgaver:

  • Være bindeled mellem Service & Rengøring og Klar til NAU, Byggeri & Ejendomme, Logistikafdelingen, Teknisk afdeling m.m., så der sikres en gennemgående og tydelig kommunikationsvej.
  • Være kontaktperson for eventuelle eksterne leverandører for rengøringsydelsen i Hospitalsbyen.
  • Modtage og være opsøgende på nye informationer og videreformidle til de relevante parter.
  • Følge op på og sikre fremdrift i de beslutninger, der bliver taget.
  • Repræsentere Service & Rengøring i diverse tværgående fora og arbejdsgrupper om flytteprocessen.

Interne arbejdsopgaver i Service & Rengøring:
  • Sammen med chef for Service & Rengøring, stå i spidsen for afdelingens Flyttestyregruppe.
  • Koordinere tæt med afdelingens tre spor: Logistik, HR og Planlægning & Digitalisering.
  • Styre/ajourføre afdelingens interne Gantt-overblik og holde sig opdateret på hospitalets flytteplan.
  • Diverse ad-hoc opgaver relateret til rengøringsydelsen i Hospitalsbyen.

Du vil delvis have din arbejdsgang ude i Hospitalsbyen, men vil også få arbejdsplads på Sdr. Skovvej sammen med resten af staben og afdelingsledelsen. Du kommer til at indgå i et tæt samarbejde med chef for Service & Rengøring, Susanne Sørensen med understøttelse af planlægningskonsulent Julie Ahm Jungdal, der varetager rollen som administrativ flyttekoordinator i afdelingen.

Organisatorisk kommer du til at være placeret i vores enhed for Planlægning & Digitalisering, som udgøres af en afdelingsleder og to planlægningskonsulenter. Enheden arbejder bl.a. med planlægning af bemanding, arbejdsplaner, digitalisering af arbejdsgange, løn og budget. Derudover er en stor del af afdelingens forberedelser til Nyt Aalborg Universitetshospital samlet i Planlægning & Digitalisering – ex opmåling af arbejdsareal og stillinger, udregninger og udarbejdelse af opdriftsnotater mm.

Om dig
Vi forventer, at ansøger har følgende kompetencer:
  • Erfaring med projektledelse eller projektkoordinering
  • Gode samarbejds- og kommunikationsevner, både mundtligt og skriftligt
  • Gode IT-færdigheder til ex selvstændigt at arbejde i Gantt-diagram og SharePoint
  • Økonomisk forståelse (ex kunne præsentere og forstå økonomiske beregninger i diverse sammenhænge)
  • Hurtigt kan sætte sig ind i nye arbejdsopgaver og områder
  • En proaktiv profil, der trives med at gå forrest, arbejde selvstændigt og tage initiativ
  • Er struktureret, kan sætte deadlines og binde ender sammen samt forstår at motivere andre til at levere ind til det fælles projekt
  • Er drevet af at kunne arbejde med store forandringsprojekter og trives med at skulle gå på ukendt grund
  • Evner at begå sig i komplekse organisationer og kan benytte de rette kommunikationsveje til at koordinere mellem de mange aktører internt i Service & Rengøring og til det øvrige Aalborg UH


Om os
Service & Rengøring er en tværgående afdeling på Aalborg Universitetshospital. Vores kerneopgave er at levere diverse rengørings-, service- og logistikopgaver til hospitalets øvrige faggrupper. Opgaverne udføres på alle tilhørende matrikler til Aalborg Universitetshospital Aalborg Universitetshospital i Aalborg, Farsø, Hobro, Thisted og Psykiatriens matrikler i Aalborg, Brønderslev og Thisted samt regionale institutioner. Vi er cirka 500 medarbejdere, bl.a. linnedkonsulenter, logistikassistenter, rengøringsteknikere, portører og serviceassistenter.

Vores formål at være en omstillingsparat, serviceminded og værdifuld understøttende funktion for vores kolleger i hospitalets kliniske afdelinger og som en tværgående afdeling, er vi en strategisk samarbejdspartner for det samlede hospital.

Har du yderligere spørgsmål?
Har du spørgsmål til selve jobbet, er du velkommen til at kontakte planlægningskonsulent Julie Jungdal på telefon 24408346 eller mail j.jungdal@rn.dk (Bemærk: Kan ikke kontaktes d. 5. juni pga. ferie)

Har du spørgsmål til rekrutteringsprocessen kan du kontakte organisationskonsulent Emilie Engemann på telefon 21194484 eller e-mail emilie.jensen@rn.dk. (Bemærk: Kan ikke kontaktes fra d. 1. juni-5. juni pga. ferie)

Det praktiske
Stillingen er en fuldtids projektansættelse frem til 30/6 2026. Løn- og ansættelsesvilkår er efter gældende regional overenskomst med tiltrædelse senest d. 1. sep.
Vi forventer at holde 1. ansættelsesrunde d. 19. juni og 2. samtalerunde d. 26. juni. Du søger stillingen ved at klikke på "søg job". Ansøgninger modtages ikke på mail.

Om Region Nordjylland
Region Nordjylland leverer velfærd til omkring 590.000 nordjyder inden for sundhed, regional udvikling og det specialiserede socialområde. Vi er ca. 15.000 medarbejdere om opgaven, der med et utal af forskellige fagligheder hver dag arbejder for at skabe værdi for de nordjyske patienter og borgere og et sammenhængende Nordjylland. Hos os kan du både gøre karriere, gøre hver dag vigtig og gøre en forskel. Læs mere om regionen på www.rn.dk.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Region Nordjylland, Hobrovej 18-22, 9000 Aalborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://rn.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=2510f552-f6e3-4d67-9903-666c73134994

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5829157

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet