BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Motiveres du af ledelsesmæssige udfordringer, samarbejde og drift, og kan du motivere medarbejdere til at yde deres bedste? Så er du måske netop den funktionsleder, vi leder efter til at lede vores enhed værdifastsættelse V.
I Motorstyrelsen er vi lige nu på udkig efter en nærværende leder for 27 kompetente medarbejdere, som blandt andet arbejder med at sikre korrekt værdifastsættelse ud fra et ensartet og gennemskueligt grundlag. Det gør vi blandt andet ved at have et stort fokus på driftsledelse og produktionsstyring.
Du bliver en del af et ambitiøst lederteam og får kollegaer, som kan give dig faglig og ledelsesmæssig sparring. Arbejdsmiljøet er uhøjtideligt og positivt, og din leder er åben, har tillid til dine evner og er ikke bange for at give dig ansvar for opgaverne.
Ansvar og opgaver
Du får det ledelsesmæssige ansvar for afdelingen Værdifastsættelse V, der har til formål at sikre korrekt værdifastsættelse og beregning af registreringsafgift.
Du får personaleansvar for 27 medarbejdere, der blandt andet har styr på, hvordan de løser følgende opgaver:
- værdifastsættelse og beregning af registreringsafgift af køretøjer
- skabe et korrekt grundlag for udbetaling af eksportgodtgørelse i forbindelse med udførsel af køretøjer
Du tager ansvar for at udvikle og styre planlægning og prioritering i afdelingen, og det ligger dig naturligt at tænke og arbejde tværgående. Du er god til at skabe relationer, og du bidrager til positivt samarbejde i ledergruppen og på tværs i Motorstyrelsen.
Om dig
Du har en relevant lederuddannelse og gerne erfaring som leder. Det vil være en fordel, hvis du har en faglig stærk profil inden for skat, revision, jura eller tilsvarende. Du kan også have opnået tilsvarende faglighed, kvalifikationer og kompetencer gennem dit erhvervsarbejde.
Du befinder dig godt i en bredspektret rolle. Som den nærværende leder har du fokus på dag til dag-problematikker, og med din evne til at se tingene i en større sammenhæng formår du at omsætte Motorstyrelsens strategier, politikker og mål til virkelighed i din egen enhed.
Derudover lægger vi vægt på, at du er dygtig til og trives med et tæt samarbejde med de øvrige ledere i Motorstyrelsen og med andre myndigheder.
Vi tilbyder
- et godt fagligt og socialt miljø både blandt medarbejdere og i ledergruppen
- spændende arbejdsopgaver, hvor du har mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt
- en varieret arbejdsdag i et uformelt miljø
- engagerede lederkollegaer og medarbejdere med højt fagligt niveau.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Ansøgning med CV og eksamensbevis bedes sendt via linket ”Søg stillingen” senest den 29. juni 2023, kl. 12.00.
Hvis du i forvejen er tjenestemand og ansat internt i Skatteministeriet, skal du stile din ansøgning til Dronningen.
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at ringe til fungerende underdirektør Marianne Hansen på telefon 72 37 32 66.
Vi indhenter referencer og straffeattest, før vi ansætter.
Stillingen er klassificereret i lønramme 36. Stillingen besættes på overenskomstvilkår.
Tiltrædelse efter aftale.
Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er Lauritzens Plads 1, 9000 Aalborg.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Aalborg, Lauritzens Plads, Lauritzens Plads 1, 9000 Aalborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 29-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=170044&DepartmentId=9409&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5854421