Nordjyllands Politi søger en dygtig administrativ køretøjsansvarlig (Fleet Manager)

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Aalborg

Nordjyllands Politi søger en dygtig og serviceorienteret administrativ køretøjsansvarlig, der kan bidrage til at politikredsen har en sikker og effektiv daglig drift og som understøtter det politioperative og det administrative område bedst muligt, så politikredsen kan levere den bedst mulige service og løse opgaverne effektivt.

Du bliver en del af enheden for Indkøb og Logistik, der er del af Økonomiafdelingen som også består af enheden for Budget/Intern kontrol samt sektionen for Regnskab. Der er 5 administrative medarbejdere i Indkøb og Logistik teamet, der samarbejder og supplerer hinanden i løsning af opgaver, som ofte opstår akut og kan kræve en hurtig og effektiv løsning.

Løn- og ansættelsesvilkår

Arbejdsopgaver:

Du vil få et alsidigt job med fokus på effektiv drift og mange forskellige administrative og praktiske opgaver. Indkøbs- og logistikfunktion varetager kredsens indkøb og bestiller alt lige fra almindelige kontorartikler til meget specielle politispecifikke varer. Funktionen løser de administrative opgaver ved drift og vedligehold af køretøjsområdet, facility management området, uniformsudlevering, kort/nøgleadministration, lagerstyring m.v. Funktionen bidrager også med viden og ønsker ved aftaleindgåelser for hele Dansk Politi.

Arbejdet er i høj grad præget af konkrete daglige driftsopgaver, men nogle gange også af ad hoc opgaver, der er mere analyse- og udviklingsorienterede. Du vil have reference til økonomichefen.

Du skal primært arbejde med følgende opgaver:

• Fungere som kredsens administrative køretøjsansvarlige og bl.a. sørge for korrekt håndtering af indkomne beskeder om fejl/mangler i vognparken
• Udfærdige rekvisitioner på værkstedsarbejder samt efterfølgende
fakturahåndtering, varemodtagelse og kontrol
• Koordinere service og reparationer med værkstederne
• Dagligt samarbejde med servicepersonalet omkring værkstedsbesøg
samt fejl og mangler på køretøjer og hente og bringe service
• Sikre godt samarbejde og god værdi af de indgåede værkstedsaftaler,
herunder controlling af værkstedsaftaler såvel fakturering som
stikprøvekontrol af udskiftede reservedele
• Administration af brændstofkort og brobizz
• Udtage og sikre klargøring af biler til kurser, aktioner og større hændelser både lokalt og nationalt og måske deltage i aktion/indsats som den der har styr på køretøjerne
• Planlægning for udskiftning af køretøjer i kredsen. Bidrage til
økonomichefen i forhold til investeringsbudgetter, herunder også deltage i kredsens køretøjsudvalg
• Deltagelse i mindre projektopgaver omkring udvikling af vognparken,
samt implementering af nyt udstyr, analyseprojekter og evaluering
angående kapacitetsudnyttelse og ændring af fordeling af køretøjer
mellem områder og organisatoriske enheder

Faglige kvalifikationer:

• Du er administrativ kompetent og erfaren og har meget gerne teknisk
indsigt med godt kendskab til køretøjer således at du har styr på alt det
administrative og har god indsigt i administration af køretøjer,
værkstedsaftaler og service, reparation og vedligehold af køretøjer
• Du er agerer omkostningsbevidst og kan på kvalificeret vis bidrage med input til kredsens prognoser og investeringsbudgetter på køretøjsområdet, sikre høj fokus på compliance og naturligvis også
sikkerhed og reelle operative behov som vægtes højt
• Relevant uddannelse/erfaring, der gør dig fagligt kompetent til at arbejde som administrativ køretøjsansvarlig
• Du er fortrolig med Excel og Word. Nødvendige IT-programmer vil du
blive oplært i f.eks. Indfak, Køretøjsdatabasen, Bilbookingsystem.
• Det er en fordel, hvis du har erfaring fra en lignende stilling

Personlige kvalifikationer:

• Du er serviceorienteret og professionel
• Du er proaktiv og god til at planlægge og følge op på opgaverne
• Du er robust og arbejder struktureret, effektivt og resultatorienteret
• Du er god til at samarbejde og kommunikere med mange forskellige
menneske, brugerne af køretøjer, servicefolk, værkstederne, Rigspolitiet mv.
• Du har en positiv tilgang til arbejdet og kan lide udfordringer og se
løsninger

Vi tilbyder:

• Et væsentligt og meningsfyldt arbejde i en offentlig virksomhed i
forandring, som løser en samfundsmæssig vigtig opgave
• Et åbent og uhøjtideligt arbejdsmiljø, hvor du vil få et indgående
kendskab til politiets organisation og særkende
• Muligheder for løbende faglig og personlig udvikling
• Ansættelse 37 timer/uge. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i
henhold til enhver tid gældende organisationsaftale. Aflønning afhængig af kvalifikationer og tidligere erfaringer

Politikredsens Økonomiafdeling har til huse på adressen Jyllandsgade 27, 9000 Aalborg.

Kontakt og ansøgning

Alle interesserede ansøgere, uanset køn, alder, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge.

Når du ansøger om en stilling ved politiet opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Du skal uploade din ansøgning, CV og dokumentation for uddannelse i pdf-format.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelse gennem hele din ansættelse.

Samtaler forventes gennemført i uge 26 og 27 og tiltrædelsen vil være hurtigst muligt. Sandsynligvis pr. 1. september 2023.

Ønsker du yderligere oplysninger om jobbet, er du velkommen til at kontakte økonomichef Niculai Cimpu. Tlf. 40 18 59 05.

Ansøgningsfrist: 25. juni 2023

Lidt om os
Nordjyllands Politi er landets næststørste kreds og dækker 9 kommuner fra Frederikshavn i nord til Mariagerfjord i syd. Vi er ca. 830 ansatte i Nordjyllands Politi; hovedstationen er placeret i Aalborg derudover er der patrulje- og efterforskningscentre i Frederikshavn, Hjørring og Hobro.

Som en del af Dansk Politi er vi en politisk styret organisation, der løbende tilpasser sig det omgivende samfunds krav og forventninger.

Vi ønsker kontinuerligt at udvikle vores kerneopgaver, som er at skabe tryghed for be-folkningen og forebygge og bekæmpe kriminalitet.

Nordjyllands Politi er en spændende og pulserende arbejdsplads, hvor medarbejdernes trivsel og jobtilfredshed prioriteres højt. Vi arbejder sammen om en professionel og helhedsorienteret opgaveløsning. Som en del af Dansk Politi og Anklagemyndigheden arbejder vi – i samarbejde med det øvrige samfund – for, at Nordjylland er trygt og sikkert.

Du kan læse mere om Nordjyllands Politi på www.politi.dk/Nordjylland.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Nordjyllands Politi, Jyllandsgade, 9000 Aalborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://politi.dk/job-i-politiet/ledige-stillinger/rp10858

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5850814

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet